8 Ağustos 2007 Çarşamba

HAVLU KENARI

6 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba aslında havlu kenarları için yorum yapmak isterdim ama hiç anlamamki
ama şunu diyebilirimki yüreği bu kadar güzel bir insanın elinden çıkan her işte güzel olacaktır.
kandiliniz mübarek olsun

gul dedi ki...

cnm.senden ozur dilemeiyim.beklettim. ama bannerlar vardı bir de edaca va laguer e sablon yaptım.ancak bitti.kızım da büyüdü biliyorsun, bilg. oturunca sinirleniyor, gelip tırmalıyor resmen :))yarın 1 haftalık bir tatilegidioyrum.döner dönmez inşallah olur mu..sevgiler.görüşürüz..öptüm

Adsız dedi ki...

merhabalar iyisinizdir umarım

Adsız dedi ki...

canım adesimi veriyorum bekliyorum. msn ye giremiyorum birazdan pil bitiyor. inanki öok yoruluyorum sevgiler

mamilasoganci@gmail.com

Adsız dedi ki...

merhabalar uzun zaman oldu sizden bir soluk yok sitem değil benimki kaygı aslında 40 yıllık dostayazar gibi yazmak istediklerim ama
bişey itiraf etmeliyimki çok uzun zamandır şiir yazamıyordum bloğumda yayınladığım ilk şiirlerim önceden yazdığım şiirlerdi
ama bugün artık sizin için yazdığım şiirlerle dün akşam şiir etkinliği için yazdığım şiirle(sitemde bakabilirsiniz)kalemim yeniden oynamaya başladıkı bunun enbüyük sebeplerinden biride sizin desteğiniz.Sadece bunu bilmenizi istedim umarım hiçbir sorun yoktur umarım yazmayışınızın tek sebebi yazmak istemeyişinizdir umarım sizin için herşey yolundadır....

Adsız dedi ki...

sayfanıza tesadüfen girdim çok beğendim tebrikler sizden birşey isteyebilirmiyim kardeşimin çeyizi için yatak odası dantel takımı örücem şu 3 lü setlerden ama henüz güzel bir model bulamadım eğer side varsa yayınlarmısınız? şimdiden teşekkürler