31 Ocak 2008 Perşembe

GÜZEL YASTIK ÖRNEKLERİ








2 yorum:

NuR dedi ki...

Çoook güzeller, yapmaya ömür yetmez. Görünce heman yapmak geliyor içimden de ahhhh vakit...
İyi bir hafta dileğimle
Sevgiyle kal

Adsız dedi ki...

uzun bir aradan sonra hiçbişey yokmuş gibi gelmek istemedim dolambaçlı yolları iyi beceririm aslında ama yürümektende yoruldum artık daha kestirmelerden gidiyorum ablamında dediği gibi ben ve benim gelgitlerim bazen denizler gibi çekilirim kıyılardan belki daha geriden izlemek için belki şımarıklığımdan hani bakalım birileri farkedecekmi diye belkide başka türlü kalemim oynamıyor yazamassam tükendiğimi anlıyorum çünkü. artık yayınevleri şiir kitapları yayınlamıyorlarmış bende şarkı sözü yazmaya ağırlık verdim bu aralar altına imzamı attığım herşeyin güzel olmasını isterim buna hayatımda dahil ve hayatıma kattığım herşeyde.sizde o güzelliklerden birisiniz teşekkür ederim. ha bu arada halen daha örgülere yorum yapamıyorum.