6 Aralık 2007 Perşembe

İYİ Kİ DOĞDUN HAKAN

İYİ Kİ DOĞDUN HAKAN;IYI Kİ VARSIN,SENİ TANIMIŞ OLMAKTAN ÇOK MUTLU VE ŞANSLIYIM....
O MUHTEŞEM DERİN İFADELİ ŞAİRİMİZDEN BİR ŞİİR:

____YAZARIM KAPIYA_____

KAPAT KAPILARI
ÇEK PERDELERİ
GİRMESİN HAYAT İÇERİ
KİRLETMESİN ELLERİNİ

DOKUNMASIN YALNIZLIKLAR SANA
DOKUNMASIN ACILARBU BİR TERKEDİŞ
AĞLATMASIN AYRILIKLAR

KAPAT GÖZLERİNİ
TOZ PEMBE BİR DÜNYA
BU SENİN RÜYAN
SAKIN UYANMA
USUL USUL GİDERİM HAYATINDAN
BEN GELMİŞTİM
YAZARIM KAPIYA....
HAKAN
http://dahafazla.blogcu.com

2 yorum:

bedaliza dedi ki...

canım çok teşekkür ederiim.senin gibi bir dosta sahip olmak çok büyük şans.çok tatlısın öpüyorum seni kocamaan

Adsız dedi ki...

geç kaldım
yine geçe kaldım
bir adım önümde hayat
arkasından bakakaldım
bir beden küçük
biçilmiş hayatlar yaşadık
yırtıp dışına çıkamadık
ama sevgileri hiç ıskalamadık

biraz geç kaldım biliyorum ama.....
bu anlamlı davranışınız bende son nokta oldu bir insan hiç tanımadığı biri için ancak bu kadar sevgi dolu olabilirdi siz dünyanın halen daha dönüyor olmasının sebeplerinden birisiniz TEŞEKKÜR EDERİM...........