25 Eylül 2007 Salı

NETTEN ÖRGÜLER






1 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba yine ben
öncelikle birkaç hususu açıklamam gerek birincisi internetim de problem var bağlanamıyorum bundan dolayı yazamadım ve ikincisi bu aralar işlerim yoğun olduğu için ancak 21 30 22 gibi işten çıkabiliyorum ve eve geldiğimde saat geç oluyor bundan dolayıda arıyamadım.

evet ablamla görüşmüşsünüz sizden çok övgüyle bahsetti zaten aksi bir yorumda beklemiyordum benim arkadaşım olduğunuz içinde ona karşı onure oldum

size yazmayı en sona bırakıyorum hani yemekte tatlıyı ensona bırakmak gibi size yazarken ayrı bir keyifle yazıyorum

aslında yazılarımı mesajlarımı yazmayı hep geceyarısına bırakırım ama şu an bağlantım var ve bir saat sonra olmıyabilir yazıyorum ama sıra göndermeye geldiğinde hala bağlantım olacakmı bilmiyorum belkide diğerleri gibi bunuda gönderemiyeceğim.

trabzonda doğdum ben akçaabat ilçesinde güzeldir kıyı kentim ayrılmayı hiç istemedim maddi kaygılarla geldiğimiz bu koca şehri hiç sevemedim insan gibi yaşamak için paranın hiç bir önemi yokmuş meğer İstanbul benim hayellerimin şehri değil hayellerimi gömdüğüm şehir oldu istanbul da beni sevememiştir sanırım çünkü hayatı hiç onun kurallarıyla oynamadım ben halen daha güveniyorum insanlara halen daha komşularıma iyi akşamlar günaydın diyorum anlamsız anlamsız yüzüme baksalar ve sırf cevap vermiş olmak için cevap verseler bile

geceleri severim gece yazmayıda çok sevdiğim sezenin dediği gibi yıldızların o ışıltılı fırçası değmeden bu şahane hüzün tablosu tamamlanmıyor.ha birde gece tek başıma araba kullanırken müziğin son sesini açıp bağıra bağıra şarkı söylerken aklıma bir iki mısra gelir hemen kenera çeker yazarım bu yüzden arabamda hep kağıt kalem vardır

annem hep şöyle derdi senin arkadaşların hep herşeyin önünde evet doğruydu benim arkadaşlarım hep herşeyin önündeydi .her arkadaşım benim hayatımın paletinde bir renkti ve palet de nekadar çok renk olursa o kadar renkli bir hayat tablonuz olur.

benim sizin paletinizdeki rengim nedir bilemem ama siz benim paletimde çıkarsız gerçek sevgi dolu bir dostun rengi oldunuz halen daha böyle insanların varlığının olduğunu bilmek hayatın yaşamaya değer yanları da var dedirtiyor insana

bunları sizinle paylaşmak istedim en kısa zamandada arıyacağımdan emin olabilirsiniz iyi geceler