12 Temmuz 2007 Perşembe

GÖMLEKLERİMİZİ YENİLEYELİM Mİ???










6 yorum:

gul dedi ki...

sevgilerle.. gömlek çok şık.. iyi fikir :)

gul dedi ki...

UNUTTUM, şablonu sadece eskisini kaldırp yapıştıracaksın.önizleme yap, eğer sorun yoksa kaydet:)eklemek istediklerini sonra ekleyebilirsin. yazdıkların zaten otomatik geliyor biliyorsun. sadece ekstra eklemeyi istediğin şeyler olabilir. sevgiler

gul dedi ki...

maille göndermiştim.ulaşmadı herhalde, o gün yolladım yoruma da yazdım hatta??neyse yeniden yolladım.kırmızı ile bir bölüm var.değiştirebilesin orayı diye belli olsun diye kımızı yaptım.iyi geceler

gul dedi ki...

hay allah ne yapalım??yeniden mi denersin??ben mi yapayım??sorunu bilmediğim için yorum yapamıyorum..iyi gün dileklerimle

fazkon@hotmail.com dedi ki...

http://img405.imageshack.us/img405/3605/orgkeyfma6.jpg

şablona koymadan önce küçültüp, yeniden link verirsin.sen yapasın diye sana bıraktım.. resime link vermeyi bilmezsen sayfamdan bulabilrsin.
şablonda yeri şurası:

body {
margin: 0;
padding: 0;
border: 0;
text-align: center;
color: #555;
background: #d7b url(http://img405.imageshack.us/img405/3605/orgkeyfma6.jpg) top center repeat-y;
font: small tahoma, "Bitstream Vera Sans", "Trebuchet MS", "Lucida Grande", lucida, helvetica, sans-serif;
}

img {
border:0;
display: block;
}

Burcu Açıkalın dedi ki...

Merhaba, gömlekleri yenilemek iyi fikir, hazır dikiş makinası da almışken. Sevgiler