25 Mart 2007 Pazar

YAZ GELİYOR


Yaz yaklaşıyor.Hazırlık yapmak lazım..Minnoşumun bu bluzunu floş la ördüm.
YAPILIŞI:
4mm şiş ile70 ilmek başladımve 1 dilim örneğinı koyduktan sotra 40 cm düz örgü ile devam ettim.kol oyugu için her iki yandan 3 er ilmek eksilttim.Sonraki sırada2 şer daha sonraki sırada 1 er ilmekeksilttim.Geriye kalan58 ilmeği şişle beraber beklettim.Bluzun önünü de arkasını da bu şekilde ördüm.
kol için40 ilmek başlayıp bir dilim örnekden sonra ön bedenin kol oyuğunda olduğu gibi her iki yandan3-2-1 olarak kesdim.Geriye kalan 28 ilmeği şişle beraber beklettim.Öbür kolu da aynı şekilde ördükten sonra sıra robaya geldi.
4mm misinalı şişe önce arka bedeni(58)sonra1.kolu(28)sonraön bedeni(58)sonra2.kolu(28)olmak üzere toplam 172 ilmek geçirdim. 4 sıra ordükten sonra her 10 ilmekte bir ilmek kestim.Her 4 sırada bu kesme işlemini yaparak kol oyuğundan itibaren 16cm yukarısına kadar bu işlemi tekrarladım.
Daha sonra 1 dilim örneği koyup ilmeklerin hepsini birden kestim..Dikme işleminden sonra bluzunuz hazırrrr.....

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bu bluza bayıldım keşke örgü örmeyi becerebilsem

Adsız dedi ki...

merhaba birara bloguna giriş yapılamıyordu yenilemişin çok güzel olmuş burada bluzu kardeşim bana örüyor bitince bloguma koyacagım paylaştıgın için tşk